Call Us at (760) 712-4533 | inquiry@beachfrontonly.com
Book by phone: +1 (760) 712-4533
patio view

Spectacular Beachfront Mansion P3201-X

Guest Rating:

Vacation rental house. Sleeps 19, 8 bedrooms, 5.5 bathrooms. Dogs allowed.

Oceanside, CA 92054 United States

Escape to the beach in this huge 5200 square foot single family home sitting right on the sand! This home has 2 full kitchens with granite counters, travertine flooring, large and open dining/living room areas, fireplaces and more! The beachfront patio has a private spa and barbecue, with easy beach access and there is also a balcony with another private spa. Upstairs, there are two bedrooms which both have access out to the rooftop deck, with sweeping views of the Pacific Coastline. Bring the entire family, or 2 or 3 families, and we guarantee you will not run out of space in this home!


You’ll love the location of this home! The coastal town of Oceanside boasts wide, sandy beaches and beautiful weather all year long. There’s no shortage of activities for play or relaxation. After a day in the sun, take a stroll to the Oceanside Pier, the longest wooden pier on the western U.S. coastline. Take in the views, watch the surfers or drop a line and go fishing. Or, consider taking a sailboat out on the harbor at sunset. When it comes to dining, you'll find plenty of options nearby, no matter what your tastes may be. Whether you want to cozy up in a casual cafe or enjoy a four-course meal, we are happy to recommend an eatery to fit your taste. Many of our guests enjoy cooking their own meals at the home as well. Enjoying friends and family, a glass of wine and a deliciously prepared meal while watching the sun go down on the water will leave you relaxed and recharged.


This vacation rental is a home away from home. Each room has character and everything is professionally decorated. You will find everything you need right in the rental, from beach towels to linens, from spices to coffee grinders and garlic presses. We have stocked the kitchens keeping in mind you might be cooking a Thanksgiving feast. Just imagine all of the memories that will be made on your vacation on the beach! Read inspiring accounts of others that have spent time at our beach vacation rentals in San Diego, or view photos taken at our oceanfront vacation homes!

All homes in Oceanside, CA sit behind a rock barrier protecting the homes from storm surges. The amount of sand beyond the rock barrier varies quickly with storms and tides and may have more or less sand than what is shown in the photos.


**Please Note: All rates listed are merely ranges. Nightly rates will vary depending on length and time of stay, time of booking, occupancy, and any applied discounts. Rates may change at any time.**

Why stay with Beachfront Only?? For the past 15 years we've specialized in luxury beachfront properties. We take pride in our superior customer service and our experienced staff is here to ensure that you and your guests have the best vacation. There is a 24 hour helpline for questions and concerns you may have during your stay. Beachfront Only is among the few city registered and permitted vacation home rentals companies. We have been recognized on Tripadvisor, Flipkey and Escapia for our excellent service. What are you waiting for? Starting booking with us today!

For more information and FAQs please visit us at
Learn more about Beachfront Only!

Rooms and Amenities
Property Type House, 3 story
Unit Code P'3201-X
Beds 3 king beds, 4 queen beds, 1 full bed, 2 twin beds
Bathrooms 5.5 bathrooms
Rooms Sleeps 19, 2 car garage
Floor Area 5200 square feet
Pets Dogs allowed.
General Air Conditioning, Beach Towels, Ceiling Fans, Fireplace, Iron & Ironing Board, Linens, Pet Friendly, Single Family Home, Clothes Dryer, Washing Machine, Garage, Hair Dryer, Heating, Internet, Linens Provided, Towels Provided
Entertainment DVD Player, TV, Wireless Internet
Kitchen 2 Full Kitchens, Cookware / Bakeware, Dishes & Utensils, Dishwasher, Oven, Microwave, Refrigerator, Coffee Maker, Blender, Toaster, Spices, Serving Dishes, Stove
Outside BBQ Grill, Private Hot Tub, Fire Pit - Private, Deck / Patio, Rooftop Deck, 2 Private Hot Tubs, Balcony, Beach
Location type Beachfront, Oceanfront, Waterfront
Convenience Area FitnessCenter, Golf Course, Movie Theatres, Nearby Grocery, Nearby Medical Services, Outlet Shopping, Pier, Restaurants
Attractions Disneyland, San Diego Wild Animal Park, San Diego Zoo, SeaWorld, LegoLand, Balboa Park and Museums, Carlsbad Outlet Mall
Minimum Stay 2 Nights
Rental Fees $600 Turnover Fee, $198 Unintentional Damge Fee, City Taxes and Fees, $250 Pet Fee
Check-In and Check-Out Time 4PM Check-In, 10AM Check-Out
Disclaimer Amenities listed will be present, however, the furniture, decor, spa, etc., due to updates, may not be exactly as pictured
Suitability Children Welcome, Pets Considered
Average Manager Rating (Based on 5218 reviews)

Overall satisfaction

Services from rental manager
Average Vacation Rental Rating (Based on 43 reviews)

Overall satisfaction

Cleanliness

Location

Property condition
95 % of our reviewers would recommend this vacation rental.

Vacation Rental Reviews

  • mmt company retreat

    Stayed 3 days ending in September, 2016

    • Services from rental manager
    • Cleanliness
    • Location
    • Property condition

    Overall satisfaction:

    Travis E from Mesquite, Nevada recommends this vacation rental

    The property was exactly as advertised. The layout and location was perfect for our group. The house was clean, comfortable and had more than everything we needed. The beach access and the hot tubs were a huge hit. The weber grill on the beach level worked great and was a big hit. We had no issues with anything in or outside the house during our stay. Downtown was an easy walk away, shopping was close and parking was not a problem even on the busy weekend. Beachfront made it a breeze to check in and out, I have never had a better experience. With 19 people the house never seemed crowded. This will become an annual event for us, may have to rent a larger house next time because the employees that did not make it are already in for next year. Thanks again Nancy and beachfront for an easy and comfortable vacation.

    • Manager Responded on 10/23/2016

      Dear Travis, thank you for the amazing review! It was our pleasure having you stay at our beachfront property. We felt honored that you chose our home and we are so happy that it accommodated your group so well. Thank you for review and we hope to see you all again soon. Sincerely, The Beach Front Only Team

  •  
  • Loved it!

    Stayed 3 days ending in April, 2016

    • Services from rental manager
    • Cleanliness
    • Location
    • Property condition

    Overall satisfaction:

    a guest from Evergreen, Colorado recommends this vacation rental

    A group of about 18 ladies rented this house for my 40th birthday, and it was perfect! Very spacious, we never felt cramped or crowded. Loved that it is right on the sand! Loved the multiple decks and hot tubs! A few of the downstairs bedrooms are pretty teeny, but not a biggie as we spent very little time in the bedrooms. We also really appreciated the fact that we didn't have to do a bunch of work to check-out- very classy! Thanks for a great time!

    • Manager Responded on 11/15/2016

      Thank you for the amazing review! It was our pleasure having you stay at our beachfront property. We felt honored that you chose our home to celebrate your 40th Birthday and we are so happy that it accommodated your group so well. Thank you for review and we hope to see you all again soon. Sincerely, The Beach Front Only Team

  •  
  • Haag Family

    Stayed 7 days ending in August, 2015

    • Services from rental manager
    • Cleanliness
    • Location
    • Property condition

    Overall satisfaction:

    Dan H from Redmond, WA recommends this vacation rental

    We had a great time. 14 people with 6 children under the age of 10. Weather was great, water temperature good and accommodations excellent.

  •  
  • Responsive management team

    Stayed 9 days ending in July, 2015

    • Services from rental manager
    • Cleanliness
    • Location
    • Property condition

    Overall satisfaction:

    Patricia L from Tucson, AZ recommends this vacation rental

    Our multigenerational family always enjoy this house and it's 'on the sand' location. Great for the kids and grandparents access to the beach. Because the kitchens are well stocked with all the cooking and serving utensils we cook all our meals at the house. There were a few maintenance problems we discovered over a period of the nine days we were in the house. All of the issues were taken care of within a few hours or the hour. Very responsive and helpful Beachfrontonly team.. The only negative comment I have is the cleaning crew was still at the house when we arrived and did not let us enter until 15 minutes after our check in time of 4:00PM. This also happened last year at the same house. It is a very large house so perhaps a larger number of people need to be assigned to the turnover cleaning job.

    • Manager Responded on 7/31/2015

      Thank you for the review! We are sorry about the cleaning situation. We were trying out a new cleaning company, and had a few issues with them. It won't happen again! ~The Team at Beachfront Only

  •  
  • Family reunion over New Years

    Stayed 6 days ending in January, 2015

    • Services from rental manager
    • Cleanliness
    • Location
    • Property condition

    Overall satisfaction:

    Carre E from Maryville, TN recommends this vacation rental

    This property was everything we hoped it would be! Amazing location ON the beach and plenty of space for 2+ families to spread out. Everything was clean and in working order, so we had no need to contact property management. We'd love to come to Oceanside again.

  •  
  • Maass Family anniversary and reunion

    Stayed 7 days ending in November, 2014

    • Services from rental manager
    • Cleanliness
    • Location
    • Property condition

    Overall satisfaction:

    Linda M from Alameda, CA recommends this vacation rental

    Fantastic house in a fantastic location.

  •  
  • Our 7 year at this property

    Stayed 7 days ending in August, 2014

    • Services from rental manager
    • Cleanliness
    • Location
    • Property condition

    Overall satisfaction:

    Dan H from Redmond, WA recommends this vacation rental

    The location is outstanding. Steps from the beach. Hot tub and eating area outside by the beach. Perfect for the 6 grand kids to enjoy the beach.

  •  
  • large family reunion

    Stayed 4 days ending in June, 2014

    • Services from rental manager
    • Cleanliness
    • Location
    • Property condition

    Overall satisfaction:

    a guest from Lindon, UT recommends this vacation rental

    We had a wonderful time and loved the location and the facilities. There was a large enough area to get together and remote enough bedrooms to have all the privacy we needed.

  •  
  • Fun!

    Stayed 4 days ending in April, 2014

    • Services from rental manager
    • Cleanliness
    • Location
    • Property condition

    Overall satisfaction:

    a guest from Salt Lake City, UT recommends this vacation rental

    Great location, great beach, utter and complete fun!

  •  
  • A great place to vacation!

    Stayed 7 days ending in February, 2014

    • Services from rental manager
    • Cleanliness
    • Location
    • Property condition

    Overall satisfaction:

    a guest from Morris, MN recommends this vacation rental

    Love this place! It is spacious, clean, close enough to walk to where you want to go, ocean view is wonderful.. We will be back!

  •  
  • Leusink Family Reunion

    Stayed 5 days ending in February, 2014

    • Services from rental manager
    • Cleanliness
    • Location
    • Property condition

    Overall satisfaction:

    Joyce Z from Sutherland, IA recommends this vacation rental

    The house was fantastic, we had 14 people and it was very comfortable. It had the best views of the ocean and sunsets. We had a great time. Thank you

  •  
  • Family Reunion

    Stayed 2 days ending in January, 2014

    • Services from rental manager
    • Cleanliness
    • Location
    • Property condition

    Overall satisfaction:

    a guest from SUNNYVALE, CALIFORNIA recommends this vacation rental

    We had a wonderful stay!!

  •  
  • Absolutely Wonderful Place to Stay!!

    Stayed 8 days ending in November, 2013

    • Services from rental manager
    • Cleanliness
    • Location
    • Property condition

    Overall satisfaction:

    Roxann G from Sandy, Utah recommends this vacation rental

    We loved the roomy beach house right on the beach with two hot tubs, all the amenities, very clean, and close to the theme parks! We were able to take all our kids and grandkids and everyone had a wonderful time. Even when we had a problem with the hot tub not heating quickly enough (with 9 kids back and forth to the ocean) they sent maintenance right over to help heat it up. Fantastic stay, will definitely do it again! Thanks BeachFront Only!

  •  
  • Oceanside Retreat

    Stayed 7 days ending in August, 2012

    • Services from rental manager
    • Cleanliness
    • Location
    • Property condition

    Overall satisfaction:

    Dan H from Redmond, WA recommends this vacation rental

    We have stayed here for the last 5 years and are returning next year. Great spot. The grandkids love it.

  •  
  • Magical Family Vacation

    Stayed 7 days ending in July, 2012

    • Services from rental manager
    • Cleanliness
    • Location
    • Property condition

    Overall satisfaction:

    Nancy B from Sandy, Utah recommends this vacation rental

    Our stay at this property was absolutely perfect! The house is well cared for, clean and in a fabulous location. The property management company was available at the drop of a hat. We had a TV go out and within 45 minutes, they replaced and installed a new one! Wow!!!! Their service is remarkable from start to finish. The only thing we wished for was better BBQ grills. The briquette method is somewhat outdated. My family had such a wonderful time that we will be yearly renters. Thanks for a magical family memory!

  •  
  • Fantastic

    Stayed 7 days ending in July, 2012

    • Services from rental manager
    • Cleanliness
    • Location
    • Property condition

    Overall satisfaction:

    a guest from Phoenix, Arizona recommends this vacation rental

    We've stayed at a number of Beachfront only rentals in Oceanside. They've all been great but this one was fantastic. Ideal place for a large group---

  •  
  • Amazing family gathering in a spectacular place!

    Stayed 4 days ending in February, 2012

    • Services from rental manager
    • Cleanliness
    • Location
    • Property condition

    Overall satisfaction:

    Steven V from Simi Valley, CA recommends this vacation rental

    We took a leap of faith booking on-line without having been there, but this place was more then we hoped for. Location was sensational. Beaches and surfing were spectacular, all right outside the patio doors. There was tons of room. Three master bedrooms facing the ocean for the adults, plus some quite rooms that were perfect for the kids nap time. Everything we needed was there. Groceries stores, restaurants and all kinds of beach and surf rental places just minutes away. The management company was very proactive in making sure we had all the info we needed up front and even called while we were there to check if everything was OK. Our family wants to go back again next chance we get. Highly, highly recommend!

  •  
  • Great place

    Stayed 3 days ending in November, 2011

    • Services from rental manager
    • Cleanliness
    • Location
    • Property condition

    Overall satisfaction:

    Jim Orate or C from Rancho Cucamonga, CA recommends this vacation rental

    Great place to stay with large group, very relaxing, the view is great, everything that you need to have a great time is there .

  •  
  • A+ stay at the beach

    Stayed 2 days ending in September, 2011

    • Services from rental manager
    • Cleanliness
    • Location
    • Property condition

    Overall satisfaction:

    Mary W from Riverside, CA recommends this vacation rental

    We enjoyed our stay very much, the view of the ocean is breathtaking. The property was comfortable, convenient, and had plenty of space for us. Unfortunately, I left my salad spinner there. Oh well, maybe the next guests will make use of it. Thanks for coming out promptly when we phoned to get some assistance.

    • Manager Responded on 9/20/2012

      Hi Mary - call us next time you forget something, our staff is more than happy to work with you on sending an item back! ~ The Team at Beachfront Only

  •  
  • Perfect Beach Vacation

    Stayed 7 days ending in August, 2011

    • Services from rental manager
    • Cleanliness
    • Location
    • Property condition

    Overall satisfaction:

    a guest from Villa Park, CA recommends this vacation rental

    Our fourth stay here. The location is perfect for families with young children!! No better beach access anywhere! We'll be back next year!

  •  
  • Fantastic place!

    Stayed 6 days ending in June, 2011

    • Services from rental manager
    • Cleanliness
    • Location
    • Property condition

    Overall satisfaction:

    Heather S from Scottsdale, AZ recommends this vacation rental

    I normally don't take the time to review places I've stayed or products I've bought, but I wanted to make sure to do it this time. My husband and our 8 kids, and my sister, her husband, and their 5 kids and my niece all stayed there - it was FABULOUS! The location is fantastic and the facility far exceeded our expectations - we will definitely be going back there again!

  •  
  • Waves, wind...and pelicans!

    Stayed 2 days ending in May, 2011

    • Services from rental manager
    • Cleanliness
    • Location
    • Property condition

    Overall satisfaction:

    Linda B from Riverside, CA recommends this vacation rental

    The sound of the water that can be heard from nearly every room on the property was amazing. The three balconies, with their perfect positioning for watching the sunset or the majestic pelicans over-head was a plus. The furnishings and kitchen complete with any utensil you may need was a definite pleasure.

  •  
  • great place very comfortable and the location is great

    Stayed 2 days ending in November, 2010

    • Services from rental manager
    • Cleanliness
    • Location
    • Property condition

    Overall satisfaction:

    Jim Orate or C from Rancho Cucamonga, CA recommends this vacation rental

  •  
  • Review by Melody H

    Stayed 4 days ending in September, 2010

    • Services from rental manager
    • Cleanliness
    • Location
    • Property condition

    Overall satisfaction:

    Melody H from Oakhills, CA recommends this vacation rental

  •  
  • Just What We Were Hoping For

    Stayed 3 days ending in September, 2010

    • Services from rental manager
    • Cleanliness
    • Location
    • Property condition

    Overall satisfaction:

    Andrea H from Eagle Mountain, Utah recommends this vacation rental

    I started planning this trip a year and a half ago for my parents' 40th anniversary and was hoping the house would live up to the website's claims--and it did! We had a great time inside and out and would do it again next year if we could! We will definitely recommend it and plan to try to get back sometime in the future. The only slight disappointment were the discrepancies in the bedrooms--they were either completely breathtaking, or completely NOT--wish that were more apparent on the website, so we would have known what to expect. I would definitely use Beachfrontonly again, however, as we had excellent customer service, which is so hard to find these days! Thank you for a really wonderful stay.

    • Manager Responded on 9/20/2012

      Hi Andrea! Thanks for the great feedback! We are sorry that you felt the rooms were not appropriately advertised. We do have a virtual tour of each bedroom in the property and hope that you were able to take advantage of that. This shows you exactly how each room is set up so that families can plan in advance "who's staying where". Maybe next time, contact a reservationist directly to go over each room to ensure it's exactly what you're looking for! ~ The Team at Beachfront Only

  •  
  • LOVED 1023A in Oceanside!

    Stayed 4 days ending in June, 2010

    • Services from rental manager
    • Cleanliness
    • Location
    • Property condition

    Overall satisfaction:

    a guest from Tempe, AZ recommends this vacation rental

    We highly recommend the 1023A rental in Oceanside! The property is huge and the location couldn't be better. The place was clean and spacious. Everything we needed was there! We had 19 people - it never felt crowded. We used the recommended chef (Frank Wilkinson) for our big anniversary celebration, and the food was AWESOME! The kitchens held everything we needed. Great place, HIGHLY recommended!

  •  
  • Great House

    Stayed 7 days ending in May, 2010

    • Services from rental manager
    • Cleanliness
    • Location
    • Property condition

    Overall satisfaction:

    Lisa N from woods cross, ut recommends this vacation rental

    The house is beautiful and the beach access is great. The two hot tubs made up for the cool weather while we were there. Another great family trip.

  •  
  • Our second stay with Beachfront

    Stayed 7 days ending in September, 2009

    • Services from rental manager
    • Cleanliness
    • Location
    • Property condition

    Overall satisfaction:

    Cheryl H from Villa Park, CA recommends this vacation rental

    Our second stay at 1023All was as wonderful as last year. We are coming back next year as well. Couldn't find a better spot for vacation with out 3 married children, spouses and 6 little ones, the oldest being 4 years old. Maintenance issues were responded to quickly. Only suggestion is that the upstairs floor hadn't been mopped before our arrival. Can't wait for next summer!

  •  
  • Ideal location

    Stayed 7 days ending in May, 2009

    • Services from rental manager
    • Cleanliness
    • Location
    • Property condition

    Overall satisfaction:

    Lisa N from woods cross, ut recommends this vacation rental

    The house was beautiful and spacious. Each section has its own privacy yet the living areas were large and could accomodate large group meals and visiting.

    The kitchens were well stocked with quality cookware. The two hot tubs and patio furniture were great.

    The location was wonderful because of the beach access with the stairs over the rocks. At high tide the water came within 20 feet of the patio and the beach had a gentle slope which was great for our young children, yet there were many surfers taking advantage of the waves further out.

    Overall it was a wonderful place to stay and are coming again next year.

    Two things we would have liked to have seen was:
    1. TV's in each bedroom
    2. would be nice to provide sand toys/boogie boards.

    • Manager Responded on 9/20/2012

      Hi Marion! We are so glad you enjoyed your time at the beach! If you need an extra TV you can always check with our Operation's Department and they may be able to provide you with an additional one. We would love to provide our guests with sand toys/boogies boards but due to liability purposes we do not. We do have rental shops where you can rent these types of items that we would be happy to refer you to! ~ The Team at Beachfront Only

  •  
  • Review by Cheryl H

    Stayed 7 days ending in September, 2008

    • Services from rental manager
    • Cleanliness
    • Location
    • Property condition

    Overall satisfaction:

    Cheryl H from Villa Park, CA recommends this vacation rental

  •  
  • Now an annual vacation thanks to Beachfront Only Vacation Rentals!

    Stayed 7 days ending in August, 2008

    • Services from rental manager
    • Cleanliness
    • Location
    • Property condition

    Overall satisfaction:

    Suzanne K from Corona, CA recommends this vacation rental

    1023 S. Pacific was an amazing home in which to spend a vacation. The property was spotless, well maintained and had absolutely everything that any group could need to make for an enjoyable stay. The reservation process was seamless and the service and availability of staff was unmatched to any other rentals. You could really see the care and detail that went into the design, decoration and detail of this home and our family appreciated everything down to the cleanliness of every glass pane! We have already booked for next year and are looking forward to 2009!!!

  •  
  • Perfect Spot for a Family Reunion

    Stayed 7 days ending in August, 2008

    • Services from rental manager
    • Cleanliness
    • Location
    • Property condition

    Overall satisfaction:

    a guest from Bountiful, UT recommends this vacation rental

    There's nothing like a vacation at the beach and this property was perfect. Roomy, nice furnishings, great beach....we loved it all and hated to leave when our week was up.

  •  
  • August 2008

    Stayed 7 days ending in August, 2008

    • Services from rental manager
    • Cleanliness
    • Location
    • Property condition

    Overall satisfaction:

    CHRISTINE R from HAMDEN, Connecticut recommends this vacation rental

    We celebrated my parents 80th & 75th birthdays at 1023A South Pacific. We came to California from New York, Texas, Connecticut and even California!! We had a wonderful time in the house....great weather and all of us together in one spot for a whole week! Being on the beach was the special treat for all of us. None of us can think of anything that could've made it a better week !

  •  
  • Great Memories & Great Times

    Stayed 7 days ending in August, 2007

    • Services from rental manager
    • Cleanliness
    • Location
    • Property condition

    Overall satisfaction:

    a guest from Sahuarita, AZ recommends this vacation rental

    We have stayed at 1023and 1023A South Pacific Street in Oceanside, CA 3 times and look forward to the next stay. Our family is rather large with children and grand children scattered to different states. The beach house and the location are wonderful and has afforded us a way for our entire family to stay connected. Both 1023 and 1023A are very well stocked with just about anything that you could need (especially in the kitchens). And, since we always forget something that we have brought for kitchen use, we have contributed over the years! Having the beach right there to walk out onto is terrific. The actual beach location is great because it is mostly families - there has never been any problem with rowdy groups of kids partying. The staff is always helpful and extremely professional. We have come away from each of these stays with wonderful memories that we will all keep with us forever. You can't beat that!

  •  
  • Train noise

    Stayed 2 days ending in November, 2016

    • Services from rental manager
    • Cleanliness
    • Location
    • Property condition

    Overall satisfaction:

    a guest from Incline Village, NV does not recommend this vacation rental.

    This property is right on the beach, which is awesome, however the train noise made it difficult to sleep. Outside of it sleep being difficult, it was a great house.

    • Manager Responded on 11/7/2016

      Thank you for your review! We are so happy to hear you enjoyed the home. As a suggestion, the next time you book with us, please let reservations know if you would like to book a different ocean view property. We have so many great properties to choose from. We value your feedback and are looking forward to welcoming you back again soon! – Sincerely, The Beach Front Only Team

  •  
  • A Wonderful Family Vacation!

    Stayed 7 days ending in June, 2016

    • Cleanliness
    • Location
    • Property condition

    Overall satisfaction:

    Suzanne L from Mesa, AZ recommends this vacation rental

    We have stayed many times in these units and really do love them. The beach is great and houses have everything you need. The last couple years there have been some things that could use replacing. The screen doors for example, are very worn out and they need to put new ones up. And the jacuzzi's could use a tune up or maybe to be replaced as well.
    Overall, we love these houses and most everything about them. We had a wonderful vacation and would recommend this house. Just have a few things they need to update because of over use.

    • Manager Responded on 11/7/2016

      Thank you so much for your review! We are so happy to hear you enjoyed your stay in our beachfront property. You were wonderful guests and took great care of the house. We value your feedback and we are happy to tell you that the screen doors have since been replaced and the entire lower level has been schduled to be professionally remodeled. We would love to welcome you and your family back again soon. Sincerely, The Beach Front Only Team

  •  
  • Family Reunion

    Stayed 6 days ending in April, 2016

    • Services from rental manager
    • Cleanliness
    • Location
    • Property condition

    Overall satisfaction:

    a guest from Farmington, UT recommends this vacation rental

    It was a very nice rental property and a good location. We did not have very much beach front so we went to another beach so the kids could play. We also had a toilet that broken and not fixed during our stay.

    • Manager Responded on 11/15/2016

      Thank you so much for your review! We are so happy to hear you enjoyed your stay in our beachfront property. You were wonderful guests and took great care of the house. We want to encourage you to contact our management staff during your next stay so we are able to address any issues right when it happens. We value your feedback and are looking forward to welcoming you back again soon. Sincerely, The Beach Front Only Team

  •  
  • San Diego house

    Stayed 5 days ending in January, 2013

    • Services from rental manager
    • Cleanliness
    • Location
    • Property condition

    Overall satisfaction:

    a guest from Los Altos, CA does not recommend this vacation rental.

    While we had a great time, I felt that the property was too expensive for what we got. The bedrooms were MUCH smaller than we expected (we called the 3 rooms on the ground floor either the "holes" or the "cubby rooms"). Also, the house was really on top of the neighbors; that was a surprise.
    Lastly, no noise after 10pm is a bit of a drag for a New Years holiday. That rule was unexpected.

    • Manager Responded on 1/21/2013

      Dina, Thank you for your review. We are sorry that the home did not live up to your expectations. We definitely do not try and deceive anyone, that is why we list the square footage, and photos and virtual tours of every bedroom on the website. Regarding the noise policy, this is a standard noise curfew for all residential neighborhoods. It is the City of Oceanside that enforces the policy, and we at Beachfront Only want to abide by it as much as possibly in order to maintain good neighbor relationships. Thank you for your understanding. ~ The Team at Beachfront Only

  •  
  • Oceanside P3201 X

    Stayed 7 days ending in June, 2012

    • Services from rental manager
    • Cleanliness
    • Location
    • Property condition

    Overall satisfaction:

    Anne H from Ogden, Ut recommends this vacation rental

    The kitchen area needs sharper knives and cooking pans are in need of replacement. Many of them were teflon that had most of the teflon gone. For a beachfront mansion, it should have good pans to cook with and bake with. The kitchen cookware NEEDS to be updated.

    • Manager Responded on 6/18/2012

      Kitchen pots and pans have been replaced. Thank you for your feedback ~ The Team at Beachfrontonly

  •  
  • Family Fun

    Stayed 7 days ending in June, 2009

    • Services from rental manager
    • Cleanliness
    • Location
    • Property condition

    Overall satisfaction:

    Sandy B from Casper, WY recommends this vacation rental

    We have been coming in 2006,2008 and 2009 We have upgraded every year and more of the family comes every year. This is an awesome time. We totally loved the beach access. We left the beach house one time and that was to go to sea world, the rest of the time we spent on the beach,and the beach house. We plan to come every year, if it is affordable. The houses are awesome, well maintained and management was awesome.

  •  
  • 1023 S. Pacific

    Stayed 7 days ending in January, 2009

    • Services from rental manager
    • Cleanliness
    • Location
    • Property condition

    Overall satisfaction:

    Bryan P from Wyckoff, NJ recommends this vacation rental

    Unit & furnishings are dated. TV in MBR is very small and not up to par. Upstairs slider door seal is shot and needs to be replaced. Gives the unit a very "dirty" look. A few small maintanence issues but nothing major. Overall a very nice place and pleasant experience.

  •  
  • Haag Family

    Stayed 7 days ending in August, 2016

    • Services from rental manager
    • Cleanliness
    • Location
    • Property condition

    Overall satisfaction:

    Dan H from Redmond, WA recommends this vacation rental

    This is our 9th year. Location and property are great. We had one problem this year. The second floor hot tub was not working when we checked in.
    It did not get fixed until Thurs. afternoon. This is the first time we have had a problem with service fro you.

    • Manager Responded on 11/21/2016

      Thank you so much for your great review! We are so happy to hear you enjoyed your stay in our beachfront property. You were wonderful guests and took great care of the house. We value your feedback and would like to tell you that the 2nd floor hot tub issues have now been resolved and we would love to welcome you back again soon. Sincerely, The Beach Front Only Team

  •  
  • if there is an next time I will inspect the place thoroughly before signing a rental agreement...please see additional comments. thank you, Maren Young

    Stayed 5 days ending in July, 2011

    • Services from rental manager
    • Cleanliness
    • Location
    • Property condition

    Overall satisfaction:

    Dick Y from Scottsdale, AZ recommends this vacation rental

    listed maintenance problems on the sheet provided in black book on coffee table.
    the king-sized bed in the middle level had two yellow spots on the the bottom sheet that came out when we washed the sheet...most disgusting and really turned us off of anything elese that was really nice and wonderful about the place. the spa was dirty and needed cleaning which was done when we called.

    • Manager Responded on 9/20/2012

      Thank you for your feedback, we appreciate it and are always striving to improve our properties for your next stay. We are sorry to hear about the sheets and would be happy to replace them right away for you if you contact our staff, these have most definitely been replaced and we apologize for the inconvenience. Regarding the spa, we do clean and replace the water in the spas each time a guest check's-in so please contact us immediately if the spa needs further cleaning; we are glad to hear this was done as our staff is very responsive and is happy to attend to any issue you might have. ~ The Team at Beachfront Only

    • Manager Responded on 9/20/2012

      Hello **** & Maren - Thank you for your feedback, we appreciate it and are always striving to improve our properties for your next stay. We are sorry to hear about the sheets and would be happy to replace them right away for you if you contact our staff, these have most definitely been replaced and we apologize for the inconvenience. Regarding the spa, we do clean and replace the water in the spas each time a guest check's-in so please contact us immediately if the spa needs further cleaning; we are glad to hear this was done as our staff is very responsive and is happy to attend to any issue you might have. ~ The Team at Beachfront Only

  •  
Getting your rate Getting your rate...
1. Select Your Dates to Check Availability

Click calendar to set checkin/checkout dates. clear calendar

 Unavailable  Selected  Available  Checkin only  Checkout only
2. Review Dates and Rates

Select/Confirm the number of travelers to get a rate quote.

: :
Base Rent:
Promo Savings: Remove
Discounted Rent:
Fees & Taxes:*
Total Price:
:
:

What's this?

A promo code is for special discounts and may have been provided to you in either a newsletter, email or other correspondence from the manager or owner of this property.

*Click 'Continue Booking' to view details of fees & taxes

Seasonal Rental Rates for this Vacation Rental

Dates Daily Weekly Monthly Minimum Stay Checkin Restrictions
Jan 2, 2017-Feb 28, 2017 $860-$1,219 $6,020 na 2 No restrictions
Mar 1, 2017-Apr 16, 2017 $1,290-$2,743 $9,030-$10,965 $38,700-$40,635 2 No restrictions
Apr 17, 2017-May 11, 2017 $860-$1,219 $6,020-$6,450 na 2 No restrictions
Jun 9, 2017-Jun 22, 2017 $2,032-$2,880 $14,222 na 2 No restrictions
Jun 23, 2017-Aug 12, 2017 $2,483-$3,520 $17,383 $74,498 2 No restrictions
Aug 13, 2017-Oct 28, 2017 $1,290-$2,880 $9,030-$11,997 $38,700-$45,408 2 No restrictions
Oct 29, 2017-Nov 19, 2017 $860-$1,829 $6,020-$7,310 na 2 No restrictions
Nov 20, 2017-Nov 25, 2017 $1,935-$2,880 na na 2 No restrictions
Nov 26, 2017-Dec 19, 2017 $860-$1,219 $6,020-$6,063 na 2 No restrictions
Dec 20, 2017-Dec 31, 2017 $1,935-$2,880 $14,029-$14,222 na 2 No restrictions
Jan 1, 2018-Mar 8, 2018 $860-$1,829 $6,020-$7,310 $25,800-$27,090 2 No restrictions

*Seasonal rates are estimates only. Actual rates may differ. Seasonal rates do not include fees or taxes.

      

To request information about booking this vacation rental, please fill out the form below.


Sorry, we encountered the following error(s):

  • Unable to process request.
loading Sending Email...
Your email has been sent successfully!

Sorry, we encountered the following error(s):

  • Unable to process request.
loading Sending Email...
Your email has been sent successfully!
33.183485,-117.374537

Beachfront Only Vacation Rentals 1821 S. Coast Hwy. Oceanside, CA 92054 +1 (760) 712-4533 info@beachfrontonly.com

© 1999 - 2017 | Powered By Escapia Vacation Rental Software | Terms of Use

Logon